2 lutego 2014

Info

Info

Witam wszystkich serdecznie na moim kolejnym blogu! Ten będzie się nieco różnił od pozostałych. Pewnie większość z was już to zauważyła, a dla tych co nie zakumali już tłumaczę. Będzie to blog o tematyce fantasy, w której bohaterami są chłopacy z Big Time Rush. Ostrzegam, że niektóre sceny mogą być drastyczne! Prolog pojawi się jeszcze dziś a więc zapraszam do czytania i komentowania. Już dawno planowałam założyć takiego bloga i mam nadzieję, że jest to trafny pomysł. Chciałabym, żeby zyskał taką samą popularność jak inne moje blogi. Bardzo mi na tym zależy. Jeszcze jedną rzeczą, którą się różni od innych blogów tego typu jest to, że będzie on podzielony na księgi, a każda księga składać się będzie z ok. 30 rozdziałów. Jest to opowiadanie całkowicie napisanie przeze mnie dlatego też proszę o nie kopiowanie jego zawartości. Jeśli macie jakieś pytania piszcie na mojego maila (ninaaniol.1999@gmail.com). Życzę miłego pobytu na blogu,

Pozdrawiam, Ni Na xoxo

3 komentarze:

  1. Skoro napisałaś że o wszystkich z BTR to ciekawe gdzie ci James wyparował
    -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. James, pojawi się w opowiadaniu później, więc później będzie dodany do bohateerów

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ się niektórzy czepiają. Genialnie się zapowiada i będę pewnie go czytać.

    OdpowiedzUsuń